(Miter)Kópiák

Gondolatok az önkifejezés útján

Hajnal 3

2018. április 08. 04:43 - Miterkó P.



2 óra 57 perc van. Kb. egy órája ébredhettem fel és nem tudok visszaaludni.  A meditációs központban hallottam még régen, hogy ez az idő nagyon alkalmas a spirituális gyakorlatok elvégzésére, ezért meditáltam nagyjából fél órát ,majd elkezdtem írni.


A teraszajtót kicsit kinyitottam, hogy beengedhessem a szobába a hajnalt. Olyan hűvösen, tisztán és feketén heveredik a lábamhoz, mint egy gazdáját őrző kutya, Időnként veszek egy mély lélegzetet, hogy magamba szívhassam a szinte még érintetlen levegő üres békéjét, amit  még nem rontott meg nap gondolata, vagy beszéde. Csendjét csak időnként töri meg néhány kutya ugatása és pár autó távoli zaja. A holdat félig kiharapó éhes éjszaka csak vonalakat enged látni a napközben olyan színes  tájból, mintha csak magának próbálná megőrizni ennek az álmokkal és békés szuszogással betakart estének minden kincsét. De hiába minden igyekezete, ezúttal velem is osztozni kell a fakón pislákoló sárga csillagokon, a félbe hasadt holdon, a levegő érintetlen békéjén és a csendet csak időnként megtörő kutyák ugatásán.

graphasel-hajnal-palinka-900-005.jpg
Közeleg a reggel és az álmok lassan kidörzsölődnek a szemekből . Néha már egy-egy  kakas is felkukorékol. De én már órák óta fent vagyok.  Mindaz a sok szép, amit az éjszaka eddig önző módon próbált elrejteni előlem már számomra is látható vált. Olyan, mintha ennek a hajnalnak kincsei csak az enyémek lennének. Szerencsésnek érzem magam! Pedig semmi különös nem történt. Csak nem tudtam aludni.  4 óra 13 perc van és kezdek álmos lenni..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://miterkopiak.blog.hu/api/trackback/id/tr5413817338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása